Thursday, June 24, 2010

~sAyA sAyAnG aWaK~

Nak beritahu ni, mereka ni datang rumah saya semalam. Punya lah rancangannya nyaris2 tak jadi disebabkan hujan. Tetapi, demi saya(ni perasan je), dengan jihadnya mereka ni sampai juga rumah saya.Apa-apa pun "SAYA SAYANG AWAK SEMUA"......


Cik Siti Nursyafiqah(jauh tu dtg dari muar), Cik Nadia Hamizah, Cik Nur Farahain, Pakcik Hafiz, Pakcik Syafiq Nasir dan Pakcik Amirudin.
eh, tertinggal lagi sorg, terima kasih kepada si anak buah saya yang comel..HAFIY..kerana melayan kawan-kawan makciknya yg comel..hehe...

SAYA SAYANG AWAK SEMUA...

tapi kan, still tak cukup forum lg, si Cik Nursyuhada tak ada. Maklumlah, busy wat part time jaga anak buah. Xpe la cik tam, bila-bila kita jumpa ye...

Dan tak lupa juga, kawan saya yang sorg ni baru dapat tawaran universiti. Ha, universiti mana?? Universiti Malaysia Sabah (UMS)..Sabah tu..xpe farah, you can do it!....korang2 yg kat sabah tu (especially amir, bell, aimi n cipah) tolong la tgk2 kan kawan kita yg sorg ni ek...


Teman farah g SMKAS..dapat juga jumpa ustaz dan ustazah di sana.Alhamdulillah....

Kawan-kawan, jangan lupa untuk berusaha sebaik mungkin. Semoga usaha kita kelak akan dibalas olehNYA..insyaALLAH...gambatte!!...

No comments:

Post a Comment