Tuesday, August 31, 2010

~Si DiA~

Si dia yang saya maksudkan ialah anak sedara saya yang ke-4, Mohd Hafiy bin Mohd Iswadi.
Kenapa saya bercerita tentang dia, sebab dari lahir sampai dia dah berusia 2 tahun setengah, saya telah melihat pelbagai perubahan yang berlaku terhadap dia.
Perubahan dari segi apa??
Perubahan dari segi tumbesaran, perbuatan dan percakapan.
Hari-hari saya jumpa dia sebab bila kakak saya ke sekolah, dia akan menghantar Hafiy ke rumah.

Saya berharap agar Hafiy menjadi seorang anak yang soleh, taat kepada perintah Allah dan ibu bapa.


Bergaya dengan cermin mata ibu

Macam bdk nerd pun ada jugak...nerd tapi nakal...hehehe...

gigi dah mcm gigi arnab dah..

Bila dah masuk uni balik, mesti rindu sangat kat dia...Semoga Hafiy tak melupakan makcik dia yang sorang ni...=)


2 comments: